Архів за місяць: Листопад 2019

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

Автор | 04.11.2019

1.     Якщо комісія, створена для розгляду випадку булінгу (цькування),  визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, то керівник навчального закладу в обов’язковому порядку повідомляє про це  уповноваженим підрозділам: ·        ювенальній поліції сектору превенції Тячівського відділу Національної поліції; ·        Службі у справах дітей. 2.     У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а… Читати далі »

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

Автор | 04.11.2019

  Із метою створення безпечного освітнього середовища в закладіосвіти, здобувачів освіти, педагогічні працівники, батьки та інші учасники освітнього процесу зобов’язані повідомляти керівника закладу про випадки булінгу, учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до іншихосіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від іншихосіб. Відповідно до такої… Читати далі »

НАСЛІДКИ БУЛІНГУ

Автор | 04.11.2019

Розлади психіки. Навіть поодиничний випадок булінгу залишає глибокий емоційний шрам, що вимагає спеціальної роботи психолога). Дитина стає агресивною і тривожною, що переходить і в доросле життя. У неї виникають проблеми з поведінкою, вона схильна до депресії та суїциду. Складнощі у взаєминах. Люди які пережили булінг у дитинстві мають більші шанси стати жертвами мобінгу на робочому… Читати далі »

ЗАКОН УКРАЇНИ. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

Автор | 04.11.2019

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 5, ст.33) Верховна Рада України постановляє: I. Внести зміни до таких законодавчих актів України: 1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., № 51, ст. 1122): 1) частину другу статті 13 після цифр “173” доповнити цифрами “173–4“; 2) доповнити статтею 173–4 такого змісту: “Стаття 173–4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу… Читати далі »

Інтернетресурси:

Автор | 04.11.2019

https://13reasonswhy.info — офіційний сайт проекту «13 причин чому» зі статтями, відео, порадами та дослідженнями (англійською мовою). Цикл лекцій Ніка Вуйчича про безпечну школу https://la-strada.org.ua—офіційний сайт громадської організації «Ла Страда»: бібліотека документів, статей, досліджень, тренінгових програм.

Художні фільми, які варто перглянути:

Автор | 04.11.2019

«Чучело» (1983), режисер Ролан Быков — відомий радянський фільм про шкільне цькування, жорстокість і зраду товаришів. «Клуб Сніданок»(1985), режисер Алан Хьюз — культовий фільм 80-х років минулого століття про інакшість, молодіжний бунт і підліткові проблеми. «Мост в Терабітію» (2007), режисер ГаборЧупо. Він піднімає проблеми дорослішання, спроби захиститися від зовнішнього жорстокого світу. Проект «Задира» (2011), режисер… Читати далі »

Книги на тему цькування:

Автор | 04.11.2019

Лэйн Дэвид А. «Школьная травля (буллинг)» — рекомендації для створення емпіричних моделей булінґу в кожному окремому випадку для створення на їх основі стратегії втручання. Рекомендовано для широкого кола читачів. Стельмах С. «Булінг у школі та його наслідки»— рекомендовано для викладачів, шкільних психологів та соціальних педагогів. Андрій Богословський «Вєрочка»—коротке оповідання російською мовою про випадок цькування з… Читати далі »

21.01.2019р. Засідання педагогічної ради

Автор | 03.11.2019

21 січня в навчальному закладі проведено чергове засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто та обговорено наступні питання: 1. Підсумки навчально-виховної роботи педагогічного колективу ліцею за І семестр та завдання на ІІ семестр 2018-2019 н.р. 2. Про стан безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу. 3. Про організацію роботи з профорієнтації. 4. Про виконання рішень попередніх педрад.