Виробниче навчання

Виробниче навчання

Тема: Технічне обслуговування електрообладнання.

Термін служби та справність акумуляторної батареї багато в чому залежать від своєчасного й правильного догляду за нею. Батарея має бути чистою, оскільки забруднення її поверхні призводить до підвищеного саморозряджання. Під час тех-нічного обслуговування треба протерти поверхню батареї 10 %-ним розчином нашатирного спирту або кальцинованої соди, після чого витерти чистою сухою ганчіркою. Під час заряджання внаслідок хімічної реакції виділяються гази, які значно підвищують тиск усередині акумуляторів. Тому вентиля-ційні отвори в пробках потрібно постійно прочищати тонким дротом.

ТО генератора Через 10 тис. км пробігу автомобіля:

• перевірити й у разі потреби відрегулювати натяг паса привода вентилятора й генератора;

• перевірити кріплення генератора до двигуна, проводів на затис-качах генератора й регулятора напруги;

• очистити від забруднень та пилу генератор і регулятор напруги;

• за допомогою шинного насоса видалити (продути) пил зсередини генератора;

• підтягнути гайки кріплення шківа та стяжні гвинти кришок ге-нератора.

Через 60 тис. км пробігу автомобіля:

• перевірити стан щіток;

• зачистити контактні кільця.

Через 4…5 тис. км пробігу автомобіля:

• очистити прилади системи запалювання від пилу й бруду;

• перевірити й закріпити проводи кіл низької та високої напруг.

Через 10 тис. км пробігу автомобіля:

• зняти кришку розподільника, протерти її зсередини ганчіркою, змоченою бензином, а якщо буде виявлено замаснення, то протерти диск і контакти переривника;

• змастити вісь рухомого контакту та фільц кулачка переривника оливою для двигуна.

Кисликов В. Ф., Лущик В. В. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник.