Техніка пошуку роботи

Тема: Практичні вправи з відпрацювання техніки використання джерел вакансій.

Важливі поради: — у пошуку роботи потрібно дотримуватись системи (записувати новини ДВ, з якими стикаєтесь щодня, переглядати підхід до пошуку роботи); — опрацьовувати кожні 2–3 дні оголошення про вакансії. Звертати увагу на: — підприємства, що відкриваються; — підприємства, що підписали контракти на нові обсяги робіт; — підприємства, що можуть збільшувати обсяги виробництва, відкривати дочірні підприємства тощо.

Вправа 1. «Як аналізувати газетні оголошення про вакансії». ( Учні отримують перелік порад та підбір газетних вирізок про вакансії. Аналізують їх самостійно (5–7 хв.). 2–3 учні усно роблять аналіз оголошень. Їх відповіді коригуються іншими учнями та викладачем). Перелік порад «Як аналізувати газетні оголошення про вакансії»:

 1. У якому виданні розміщено оголошення? ( Це дає уяву про витрати Роботодавців; про те, наскільки широко проводиться пошук).

2. Про що підприємство вважає за потрібне інформувати?

3. В чому полягає основний напрямок діяльності підприємства?

4. Місцезнаходження запропонованої роботи? Якщо назва та адреса підприємства вказані належним чином — це добрий знак.

5. Зміст інформації про вакантну посаду?

6. Чи можна зрозуміти з оголошення, що пропонується: самостійна ділянка роботи чи робота в команді?

7. Які вимоги до кваліфікації та професійного досвіду? Деколи вони перераховані явно, а іноді їх можна зрозуміти з підтексту наданої в оголошенні інформації.

 8. Чи висуваються будь-які вимоги до особистих якостей кандидата на вакантну посаду?

9. Чи передбачається попереднє навчання для новоприйнятого працівника?

10. Чи вказано розмір оплати праці? Якщо розмір оплати праці вказаний на початку оголошення, то це свідчить про те, що підприємство чітко усвідомлює свою готовність платити добрі гроші спеціалісту відповідного рівня. Повна ж відсутність інформації про зарплату може означати, що вона відносно невелика, хоча бувають і виключення, наприклад, якщо організація намагається залучити людей, для яких головний інтерес викликає зміст пропонованої роботи.