- Атестація
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com




 Список викладачів загальноосвітніх дисциплін Тячівського професійного ліцею Закарпатської області,які атестуватимуться у 2017-2018 навчальному році.

 Список педагогічних працівників Тячівського професійного ліцею Закарпатської області,які будуть атестуватися атестаційною комісією ІІІ рівня у 2017-2018 навчальному році.

 Списки викладачів та майстрів Тячівського професійного ліцею, які атестувалися у 2016-2017 навчальному  році

03.04.2018р. Відкритий урок з економіки

3 квітня викладачем економіки Декет В.В. у групі № 11 (професія електромонтажник силових мереж та електроустаткування, електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж) було проведено відкритий урок за темою: ««Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці. Етапи формування світового господарства».

На уроці було вдало поєднано різні форми і методи роботи, зокрема робота з мультимедійним проектором, вирішення проблемних ситуацій, інтерактивні вправи, усні відповіді учнів, самостійна і групова робота учнів, робота на випередження. Цікава мультимедійна презентація продемонструвала сучасний підхід педагога до уроку.

Присутні на уроці педагоги відзначили, що мета уроку була досягнута повністю, структура уроку відповідала поставленій меті, форми та методи, використані на уроці, вдало поєднані. Учні добре засвоїли навчальний матеріал. Викладач ефективно використовував засоби навчання (наочні засоби, технічні засоби навчання, роздатковий матеріал). майже всі учні були зацікавлені навчальними завданнями.

19.03.2018р. Відкритий урок з історії України

19 березня у групі №6 (професія секретар керівника (організації, підприємства, установи ), оператор комп’ютерного набору), викладачем історії Копчалюк М.А. проведено урок-дослідження з історії України на тему «Голодомор 1932-1933рр.». Протягом всього уроку учні працювали в групах., аналізували, порівнювали, робили висновки, працювали з історичними документами. Урок характеризувався цікавою, грамотною добіркою навчального матеріалу, мав високий темп, був насичений різними методами роботи, які непомітно змінювали один одного, тримали учнів у стані історичного занурення. Всі матеріали та методи роботи, використані на уроці, були доцільними, вмотивованими, результативними.

16.02.2018р. Виховна година «Моя країна - Україна»

Класним керівником групи №6 Ташликович М.М. проведено виховну годину «Моя країна - Україна», на якій велася розмова про ті цінності, які роблять нас сильнішими, зміцнюють і об’єднують нашу державу. Для цього було зроблено екскурс у минуле нашої держави, пригадано імена славетних українців. Адже кожен із нас має знати славетну історію української держави, шанобливо ставитися до рідної мови, поважати співвітчизників, які ціною власного життя відстоюють незалежність України. Учні, котрі готували повідомлення до виховної години, розповіли про початок державного будівництва на території України. Всі розповіді супроводжувалися мультимедійними презентаціями та цікавими відеоматеріалами.

Вказала викладач і на те, що нашій Україні століттями копають бездонну могилу, з покоління в покоління усім народом України несемо цей хрест, проливаючи кров за волю і свою Батьківщину, за бажання бути незалежними. Присутні переглянули відео про героїв Майдану та героїв Небесної Сотні, почули чудові ліричні вірші сучасних поетів про наших героїв. Але як викладач української мови та літератури не могла Мирослава Миколаївна не поговорити про українську мову, найдорожчий скарб, переданий нам попередніми поколіннями. Вона розповіла історію становлення нашої мови та вказала на її велич та багатство.

13.02.2018р. Конкурс професійної майстерності.

13 лютого на філії ліцею серед учнів групи №15 (майстри виробничого навчання Лазур В.Ф. та Золотаренко С.Г.) було організовано конкурс «Кращий за професією». Конкурс проводився з метою виявлення реального рівня професійної підготовки учнів навчального закладу, розвитку творчої активності учнів, удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників.

Цього разу змагалися майбутні електромонтажники. Конкурсна програма передбачала виконання завдань теоретичного та практичного турів. У теоретичному турі перевірялися професійно-теоретичні знання. Результати виконання всіх конкурсних завдань свідчать про високий рівень професійної підготовки учнів. Відповідно до рішення компетентного журі у складі досвідчених викладачів спецдисциплін Цимбалістої М.В., Цимбалістого В.М., майстрів виробничого навчання Лазур В.Ф., Золотаренко С.Г. призові місця розподілилися так:

І місце – Я.Палко;

ІІ місце - М. Стасюк;

ІІІ місце - М. Волос, М. Симир, М. Левко.

10.01.2018 р. Майстер-клас як одна з форм професійного навчання

При професійній підготовці учнів – кухарів, офіціантів, барменів та при вдосконаленні роботи майстрів виробничого навчання набув поширення сучасний інноваційний метод – майстер - клас. В рамках тижня професій громадського харчування майстрами виробничого навчання Овечкіною Н.А. та Погоріляк О.І. було проведено майстер-класи на тему «Приготування, оформлення та подавання молочних коктейлів» (професія офіціант, бармен) та «Приготування вареників» (професія кухар, офіціант).

На майстер-класі були присутні члени методичної комісії, старший майстер, методист, які виявили інтерес та захоплення до технологічного процесу приготування напоїв та способу їх подачі, ознайомилися з традиціями української кухні, а саме технологією приготування вареників з різними начинками. Під час проведення майстер-класу майстри відпрацьовували та удосконалювали трудові прийоми. Приготовлені на майстер-класі коктейлі та вареники відзначались не лише апетитним естетичним виглядом, а й неповторно ніжним смаком.

Присутні дійшли одностайного висновку про важливість такої форми підвищення свого фахового рівня, як майстер-клас, як головний засіб передачі професійної інноватики в сфері ресторанного обслуговування. Майстрам виробничого навчання необхідно постійно працювати над своїм професійним рівнем і саме такий вид роботи як майстер-класи їм в цьому – незамінна допомога.

05.12.2017р. Відкритий урок виробничого навчання

5 грудня 2017 р. майстром виробничого навчання Погоріляк О.І проведений відкритий урок виробничого навчання у групі №3 (професія кухар, офіціант) на тему «Приготування юшок картопляних з бобовими, крупами та макаронними виробами». Урок проходив у традиційній формі з дотриманням всіх етапів та відповідних вимог. Особливістю уроку було урізноманітнення засобів під час демонстрації трудових прийомів майстром виробничого навчання та їх первинному закріпленні самими учнями. Учні приймали активну участь не лише під час опитування, але й на інших етапах уроку. Урок проведено на належному методичному рівні, було зроблено цікаву презентацію, належну увагу майстер приділила вимогам охорони праці, попередженню браку в роботі, правильній організації робочого місця.

На закінчення уроку учні продемонстрували результат своєї роботи у вигляді готових страв, відповідно були оцінені.

27.11.2017 р. Взаємовідвідування уроків

Взаємовідвідування уроків у системі методичної роботи відіграє важливу роль. Це – необхідна складова професійного вдосконалення викладача. Добре налагоджене взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів одного педагога в практику діяльності інших, надихає викладача на пошук нових шляхів навчання, виховання, будить творчу ініціативу.

Викладач хімії та біології Геревич О.В., яка цього року атестується, запросила колег на урок-подорож, тема якого «Нітрати, їх поширення у природі. Проблема вмісту нітратів у продуктах харчування». Протягом уроку використано багато цікавих форм і методів навчання. Так, для актуалізації опорних знань викладач використала метод незакінчених речень, а для постановки мети уроку - метод інсерт (прийом маркування тексту): учні мали позначити відому для них інформацію, несподівані факти і те, про що хотілося б дізнатися більше.

При поясненні матеріалу було використано презентацію, яка ілюструвала матеріал (а унаочнення матеріалу дійсно було потрібне, адже на уроці учні ознайомилися з багатьма термінами, значення яких на пальцях розтлумачити важко).

Підсумок уроку викладач підвела, використовуючи тестові завдання з ЗНО минулих років.

Порівняння власного досвіду з досвідом колег дає можливість критично оцінити різні варіанти досягнення мети, прискорює впровадження позитивного досвіду.

26.11.2017 р. До Року Японії в Україні

27 листопада учні ліцею мали змогу відкрити для себе Японію у всій її красі, поринути у далеку культуру східної країни та насолодитись традицією японського чаювання. Виявляється, пити чай не так просто – японці тратять на цю просту та зрозумілу для нас справу цілі години, і як виявляється не дарма…

На захід з цікавими фактами про Японію запросила майстер виробничого навчання Овечкіна Н.А. (професія офіціант, бармен), яка цього року атестується.

Присутнім вдалося відкрити для себе незвичайний та захопливий ритуал чайної церемонії. Виявляється, для японців мета чайної церемонії полягає у досягненні гармонії, спокою, чистоти. Існують різні школи мистецтва чаю, а сам характер чайної церемонії залежить від приводу зустрічі і від пори року.

Дух чайної церемонії охопив всіх, адже дійство наскільки душевне, що всі справи і турботи стали такими мізерними і не такими вже й важливими…