- Атестація
CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com




 Список викладачів загальноосвітніх дисциплін Тячівського професійного ліцею Закарпатської області,які атестуватимуться у 2017-2018 навчальному році.

 Список педагогічних працівників Тячівського професійного ліцею Закарпатської області,які будуть атестуватися атестаційною комісією ІІІ рівня у 2017-2018 навчальному році.

 Списки викладачів та майстрів Тячівського професійного ліцею, які атестувалися у 2016-2017 навчальному  році

05.12.2017р. Відкритий урок виробничого навчання.

5 грудня 2017 р. майстром виробничого навчання Погоріляк О.І проведений відкритий урок виробничого навчання у групі №3 (професія кухар, офіціант) на тему «Приготування юшок картопляних з бобовими, крупами та макаронними виробами». Урок проходив у традиційній формі з дотриманням всіх етапів та відповідних вимог. Особливістю уроку було урізноманітнення засобів під час демонстрації трудових прийомів майстром виробничого навчання та їх первинному закріпленні самими учнями. Учні приймали активну участь не лише під час опитування, але й на інших етапах уроку. Урок проведено на належному методичному рівні, було зроблено цікаву презентацію, належну увагу майстер приділила вимогам охорони праці, попередженню браку в роботі, правильній організації робочого місця.

На закінчення уроку учні продемонстрували результат своєї роботи у вигляді готових страв, відповідно були оцінені.

27.11.2017 р. Взаємовідвідування уроків

Взаємовідвідування уроків у системі методичної роботи відіграє важливу роль. Це – необхідна складова професійного вдосконалення викладача. Добре налагоджене взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів одного педагога в практику діяльності інших, надихає викладача на пошук нових шляхів навчання, виховання, будить творчу ініціативу.

Викладач хімії та біології Геревич О.В., яка цього року атестується, запросила колег на урок-подорож, тема якого «Нітрати, їх поширення у природі. Проблема вмісту нітратів у продуктах харчування». Протягом уроку використано багато цікавих форм і методів навчання. Так, для актуалізації опорних знань викладач використала метод незакінчених речень, а для постановки мети уроку - метод інсерт (прийом маркування тексту): учні мали позначити відому для них інформацію, несподівані факти і те, про що хотілося б дізнатися більше.

При поясненні матеріалу було використано презентацію, яка ілюструвала матеріал (а унаочнення матеріалу дійсно було потрібне, адже на уроці учні ознайомилися з багатьма термінами, значення яких на пальцях розтлумачити важко).

Підсумок уроку викладач підвела, використовуючи тестові завдання з ЗНО минулих років.

Порівняння власного досвіду з досвідом колег дає можливість критично оцінити різні варіанти досягнення мети, прискорює впровадження позитивного досвіду.

26.11.2017 р. До Року Японії в Україні

27 листопада учні ліцею мали змогу відкрити для себе Японію у всій її красі, поринути у далеку культуру східної країни та насолодитись традицією японського чаювання. Виявляється, пити чай не так просто – японці тратять на цю просту та зрозумілу для нас справу цілі години, і як виявляється не дарма…

На захід з цікавими фактами про Японію запросила майстер виробничого навчання Овечкіна Н.А. (професія офіціант, бармен), яка цього року атестується.

Присутнім вдалося відкрити для себе незвичайний та захопливий ритуал чайної церемонії. Виявляється, для японців мета чайної церемонії полягає у досягненні гармонії, спокою, чистоти. Існують різні школи мистецтва чаю, а сам характер чайної церемонії залежить від приводу зустрічі і від пори року.

Дух чайної церемонії охопив всіх, адже дійство наскільки душевне, що всі справи і турботи стали такими мізерними і не такими вже й важливими…