CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com




http://mon.gov.ua/

proftekhosvita.org.ua/uk/

zpto.ues.by

uon.uz.ua

pedpresa.com

Пошук роботи

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  

"Земля - наш дім".

Всесвітній день довкілля вважається однією з найважливіших подій екологічного календаря і щорік відзначається 5 червня в більш, ніж 100 країнах світу, починаючи з 1973 року.

06.06.2016 р. Дерен Л.Г. – заступник директора спільно з викладачем біології Геревич О.В. провели спільний тематичний круглий стіл "Земля - наш дім", приурочений відзначенню Всесвітнього дня охорони довкілля.

Учасниками заходу стали учні І курсу. Виступаючі наголосили на необхідності привернення уваги суспільства до екологічних проблем і підкреслили гостру необхідність в зміні ставлення людини до природних ресурсів.

1 червня – Міжнародний день захисту дітей.

1 червня весь світ відзначає День захисту дітей. Це свято запроваджене в листопаді 1949 року рішенням сесії Міжнародної демократичної федерації жінок. Тоді, по закінченні Другої світової війни, учасниці сесії у столиці Франції — Парижі урочисто заприсяглися боротися за створення умов, необхідних для щасливого та гармонійного розвитку майбутніх поколінь, тобто, дітей.

А що є найважливішою умовою щасливого дитинства? Звичайно ж, мирне співіснування людей, що є гарантією спокійного і радісного життя кожної окремої родини. Наш навчальний заклад не залишився осторонь, тематичною лінійкою розпочався цей день у ліцеї, викладацький колектив, на чолі з директором Бокоч П.М. привітали наших учнів з цією датою:

Любі учні! Ви – майбутнє нашої держави, яке формується у сьогоденні. Тож оволодівайте знаннями, творчо мисліть, розвивайте свої здібності, щоб стати гідними громадянами України!!!

Пaлiння – цe нe для нaс!

31 трaвня у всьому свiтi проводиться міжнароднa акція по боротьбі з курінням - Всесвітній день без тютюну, тобто день, вільний від тютюнового диму.

Колектив та учні ліцею також долучилися до боротьби з курінням. 31 травня бібліотекар Фріндт Ю.М. організувала акцію «Паління – це не для нас!». Для користувачів організовано розгорнуту книжкову виставку «За здоровий спосіб життя». На виставці представлено книги, газетні та журнальні статті про негативний вплив тютюнового диму на організм людини, статистичні дані тютюнопаління в області, адміністративну відповідальність за куріння у заборонених місцях та багато іншої пізнавальної інформації по даній тематиці. Для юних користувачів бібліотеки проведено бесіду-діалог «Що я знаю про шкідливість тютюнопаління».

Керівник фізичного виховання Вакій О.М.підготувала інформацію про історію розвитку та шкідливість куріння, розповіла про «тютюнову» статистику і 10 способів, як кинути палити. Цікавими виявились для учасників бесіди-діалогу і п’ять міфів про куріння та інформація про зіркові жертви такої негативної звички.

Виробниче навчання на підприємстві.

Сьогодні, коли система гарантованого розподілу випускників вже не працює, саме на виробничій практиці учням надається можливість проявити і зарекомендувати себе, а керівникам підприємств – познайомитися з новими кадрами і, якщо вони того варті, запросити їх до себе на роботу після закінчення навчання. Практикант під час роботи на виробництві має можливість вивчити реальні ситуації і перевірити отримані під час навчання знання. Він може самостійно приймати рішення, обґрунтовуючи вірність своїх висновків перед керівником практики. Майбутній спеціаліст навчається субординації, роботі в колективі, отримує навички професійного спілкування.

Проходячи тільки теоретичний курс і отримуючи практичні знання в стінах навчальних закладів, учні не завжди ясно розуміють, чим насправді їм доведеться займатися на робочому місці. Саме в умовах виробництва учні набувають практичні знання і необхідні навики. Тобто, виробнича практика підвищує рівень кваліфікації відповідних професій, що актуально сьогодні для всіх галузей економіки. Виробнича практика дає учню можливість остаточно переконатися в правильності зробленого ним вибору. Під час її проходження він може перевірити свій професіоналізм. Звичайно, особливо важливих і відповідальних завдань він може і не отримати, але цілком здатний працювати рядовим виконавцем і взяти участь у вирішенні загальних виробничих завдань.

У травні учні в загальній кількості 57 чоловік, згідно укладених договорів з підприємствами громадського харчування приступили до заключного етапу професійної підготовки – виробничої практики. Згідно робочих планів з професії: «Кухар, офіціант» виробнича практика триває 29 робочих днів – 232 години, а з професії «Офіціант, бармен» 30 робочих днів – 203 години. Розроблені і погоджені з кожним підприємством детальні програми виробничої практики, які містять перелік і види робіт, що повинен виконати учень на своєму робочому місці. Це такі заклади: ресторан-кафе «Оксана», кафе «Золота троянда», кафе «Італійська кава» та інші. Учні мають широкі можливості на діючому підприємстві закріпити набуті теоретичні знання та набути професійні навички й уміння.

20.05.2016. Поетапна кваліфікаційна атестація.

Всім відомо, що найбільш зручним видом енергії в промисловості, побуті та будівництві є електрична. Вона є практично єдиною, яку застосовують у міському, цивільному чи промисловому будівництві. Постійно збільшується обсяг робіт, пов'язаних з монтажем електротехнічного устаткування та електричних мереж у процесі будівництва. Це потребує збільшення кількості робітників електротехнічних спеціальностей зокрема електромонтажників освітлювальних силових мереж і електроустаткування. Електромонтажники — фахівці, які дарують нашим будинкам світло, а підприємствам — безперебійну систему функціонування. Від електромонтажників залежить стан повітряних та кабельних ліній, саме вони першими поспішають туди, де відбуваються різні аварії та обриви.

Тому із задоволенням хочемо поділитися подією у житті навчального закладу, а саме – проходженням поетапної кваліфікаційної атестації в групі №15 І курсу за професією «Електромонтажник силових мереж та електроустаткування». Майстер виробничого навчання Лазур В.Ф. та викладачі спецдисциплін Цимбалістий В.М., Цимбаліста М.В., провели підготовчу роботу, забезпечили учнів необхідною документацією, надали ряд консультацій. Всі учні результативно та успішно виконали комплексні кваліфікаційні завдання та пробні кваліфікаційні роботи. Кращі знання продемонстрували учні: Палко Я., Лемен М., Стасюк М. Своїми роботами вони показали оволодіння навичками професії та її важливість у повсякденному житті.

Кваліфікаційна комісія у складі Костюченко С.І., Бокоча П.М., Декета В.В., Лазура В.Ф., Цимбалістого В.М. розглянула результати перевірки знань учнів, виконання пробних кваліфікаційних робіт, виробничі характеристики, щоденники виробничої практики та прийняла рішення про присвоєння учням кваліфікації «Електромонтажник силових мереж та електроустаткування ІІ розряду». Вітаємо електриків з їх професійним здобутком!.

Засідання методичної комісії природничо-математичної підготовки.

Сьогодні, в умовах науково-технічного прогресу перед сучасним навчальним закладом постає низка проблем: в умовах традиційного навчання учні пасивно сприймають інформацію, не вміють застосовувати отримані знання на практиці, самостійно здобувати потрібну інформацію. В таких випадках викладачу важко досягти бажаного результату. Тому для заохочення учнів до вивчення предметів, для активізації їхньої пізнавальної активності потрібно знаходити новіші та ефективніші методи і форми навчання, використовувати нестандартні форми роботи, що забезпечують розвиток особистості кожного учня. Пошук ефективних методик доцільно зупинити на інтерактивних методах, що сприяють самореалізації учнів, створенні комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

16 травня 2016р. у рамках роботи методичної комісії природничо-математичної підготовки, відбулося засідання «круглого столу» на тему: «Використання сучасних інтерактивних засобів навчання на уроках теоретичного навчання». У своїх доповідях викладачі зупинились на власному досвіді використання інтерактивних засобів навчання, презентували свої педагогічні надбання. Голова методичної комісії Геревич О.В. відзначила важливість та актуальність впровадження інтерактивних технологій на уроках. Викладач Бокоч Л.М. виступила з доповіддю про інтерактивні форми роботи на уроках географії. Викладач хімії та біології філії Мацола М.І. у своїй співдоповіді акцентувала увагу на застосуванні різнорівневої роботи учнів під час уроку, важливості та ефективності проведення мозкових штурмів, групових видів роботи, рольових ігор, проведені тестових завдань.

Члени методичної комісії прийшли до висновку: інтерактивні технології сприяють підвищенню зацікавленості до уроків, розкривають широкі перспективи активізації і розвитку мислення учнів, виховують в них потребу до самовдосконалення в науковому пошуку розв’язання поставлених перед ними завдань та забезпечують високий рівень знань, допомагають гармонійному розвитку особистості.

12.05.2016. Відкритий урок виробничого навчання.

У групі №17 (професія кухар, офіціант) майстром виробничого навчання Погоріляк О.І. проведено відкритий урок на тему: «Подача, способи подачі холодних закусок, гарячих закусок, перших, других страв». Мета уроку: навчити учнів підбирати посуд, скло до відповідних страв, техніку полірування посуду, яка відмінність між другими гарячими стравами та гарячими закусками. Протягом уроку учні демонстрували бригадним методом сервірування столів, подачу страв та збирання використаного посуду.

11.05.2016. Відкритий урок виробничого навчання.

У групі №8 (професія офіціант, бармен), майстром виробничого навчання Лигирда К.П. проведено відкритий урок. Тема програми: Тема уроку: «Розрахунок з відвідувачами». Урок проведено на належному методичному рівні. Учні з цікавістю та наполегливістю працювали, були добре підготовлені теоретично. Для досягнення мети уроку на етапі вступного інструктажу були використані мультимедійний проектор, методичні рекомендації по виконанню практичних завдань. Це забезпечило більш наочне представлення матеріалу теми, а також сприяло розвитку самостійності учнів на уроці, збільшенню їх пізнавальної активності.

«Вишиванка – символ Батьківщини, дзеркало народної душі».

Сьогодні Україна відзначає День вишиванки - символу, який єднає українців незалежно від мови, якою вони спілкуються, і місця, де проживають.

День вишиванки — всеукраїнське свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого одягу. Саме ж свято запрошує кожного свідомого громадянина до абсолютно просто вчинку - просто одягнути вишиванку і в ній піти на роботу чи на навчання. Долучилися до цього важливого для підняття патріотичного духу населення заходу учні та педагогічні працівники нашого навчального закладу. На урочистій лінійці з приводу цього свята, Тячівський професійний ліцей барвисто заряснів квітами та орнаментами, «хрестиками» та «гладдю».

 Повний текст статті

Технічна творчість – складова фахової майстерності.

В наш час відбуваються принципові зміни в суспільній свідомості, розвитку техніки, виробничих та інформаційних технологій. У цьому зв'язку значно зростає роль технічної творчості у справі формування інтелектуальної працездатності особистості.

Заняття в гуртках, кожен масовий захід мають професійну спрямованість, орієнтовану на формування інтересу до техніки, технічних професій, на розвиток умінь і навичок дітей, поглибленні тих знань, які надаються у ліцеї.

 Повний текст статті

Відкриття меморіальної дошки видатному художнику Шимону Голлоші.

На будівлі одного з корпусів Тячівського професійного ліцею, з ініціативи спілки художників м.Бая-Маре (Румунія) встановили меморіальну дошку Шимону Голлоші. Як стверджують дослідники біографії відомого художника і графіка, саме в цій будівлі художник завершив земну путь. Відкриття меморіальної плити приурочили до 120-річчя Нодьбанської школи живопису імені Шимона Голлоші.

 Повний текст статті

Відкритий урок у групі столярів.

У філії ліцею викладачем спецдисциплін Павлюк К.І. у групі №16 з професії столяр, тесляр проведено відкритий урок з предмету матеріалознавство на тему «Пиломатеріали». Урок відвідали члени методичної комісії деревообробних професій, Зизень Я.М.-заступник директора з НВР,.Копчалюк М.А.- методист . Раціонально, вдумливо і дидактично грамотно визначена основна мета уроку, вона несе інформацію про кінцевий результат уроку: ознайомити учнів з видами пиломатеріалів, породами деревини, пояснити технологію їх виготовлення. Уміло проведена мотивація навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку. Зміст уроку повністю відповідає вимогам робочої навчальної програми та змісту поставлених завдань.

Пояснення нового матеріалу характеризується конкретністю і чіткістю реалізації основних завдань уроку, відзначається логічністю , вмілим виділенням головного. Присутні відмітили вдале використання викладачем відео про пиломатеріали, міжпредметних зв’язків з біологією, хімією, кресленням, фізикою, а також інтерактивних методів «незакінчене речення», «повернення до очікувань».

З точки зору виховного впливу уроку треба відмітити особистість викладача Павлюк К.І.:спокійний тон, уважне і добре ставлення до учнів в поєднанні з вимогливістю, манера звертатись до групи. Активна робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок, що матеріал з теми засвоєно і мети його досягнуто.

Рік англійської мови в Україні

На виконання Указу Президента України від 16 листопада 2015 року, яким 2016 рік оголошено Роком англійської мови, викладачі іноземних мов Тячівського професійного ліцею запланували на цей рік багато заходів: англомовні брейн-ринги, квести та конкурси.

 Повний текст статті

«Нащадки пам'ять бережуть…».

9 травня ми відзначаємо День Перемоги у Другій світовій війні. Святкування за радянськими традиціями – вже минуле. Змінюються назви та символіка, переписуються підручники з історії, оновлюються традиції святкування

 Повний текст статті

День охорони праці

28 квітня 2016 року в Тячівському професійному ліцеї проведено День охорони праці, який пройшов цікаво, динамічно, усі учасники отримали корисну інформацію.

 Повний текст статті

«Мужність і біль Чорнобиля».

До дня Чорнобильської трагедії в Тячівському професійному ліцеї (філія) пройшов усний літературний журнал «Дзвони печалі у творчості Ліни Костенко», в якому прийняли участь учні І –ІІ курсів. Присутні на заході познайомились із творчістю Ліни Василівни Костенко, яка близько до душі сприйняла Чорнобильське лихо, з 1991 року займається чорнобильськими проблемами, неодноразово сама побувала в зоні, перейнялась долею покинутих, спустошених сіл, та знівеченими долями людей, відірваних від рідної землі.

 Повний текст статті

Фестиваль - конкурс «Воскресни, писанко!»

В Ужгороді 22-23.04.2016 пройшов фестиваль-конкурс «Воскресни, писанко!» свої роботи привезли 52 команди з кожного району області, представивши їх на кованих деревах, які й прикрасили площу по всьому периметру. Поруч з кожним писанковим деревом розташувалися й умільці з різних районів, аби поділитися своїм досвідом створення символу Великодня. Кожен із гостей міста мав змогу поринути у світ краси та багатства народних традицій у виготовленні писанки, почерпнути силу та енергію з народного джерела духовності, а також мав можливість самостійно виготовити писанку в обраній техніці під час проведення майстер-класу. Активну участь у цьому заході взяв Тячівський професійний ліцей.

Оцінювали конкурсні роботи за такими критеріями: обов’язкова наявність писанок, виготовлених в різних техніках виконання, відповідність регіональним традиціям у розписі, орнаменті, колористиці. Крім цього, оцінювали й естетичне враження та художній рівень робіт. Брали до уваги також оригінальність конструкції дерева.

Заохочувальні премії отримали всі учасники обласного фестивалю-конкурсу.

Засідання «Школи молодого педагога».

Одним із провідних завдань методичної діяльності сучасного навчального закладу є забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги в проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.

 Повний текст статті

18.04 по 23.04.2016р. Тиждень хімії, біології, екології.

Для кожного педагога зрозуміло, що його предмет найцікавіший та найважливіший. Але досвідчений педагог розуміє, що це ще треба довести. Запорука успіху педагога полягає в мотивації учнів та їх зацікавленості

 Повний текст статті

Наставництво – важлива форма методичної роботи

Успішна педагогічна діяльність молодого фахівця залежить не лише від його професійної підготовки та особистих якостей, а й від того, в який колектив він потрапить, які умови будуть йому створені, яку методичну допомогу йому надаватимуть для того, щоб він міг розвивати ініціативність, творче начало.

 Повний текст статті

«День космонавтики».

12 квітня все людство відмічає Всесвітній день авіації та космонавтики. Це свято з'явилось на честь першого польоту у космос людини і тим самим воно підкреслює нестримну жагу людського роду до пізнання нових знань.

«Героям коcмічної ери,

Вершителям слави, чудес.

У Всесвіт розчинено двері,

Розірвано пітьму небес» - так поетично розпочала виховну годину, присвячену дню космонавтики викладач фізики Зеленчук М.М.

Учні дізналися про історію святкування Всесвітнього дня авіації і космонавтики, ознайомилися з біографією першого космонавта України – Леоніда Каденюка. Присутні отримали нові знання про космос, фізичні основи польоту, проявили цікавість до пізнання космічних просторів і подумки повернулися на 50 років назад, в той час, коли перша людина побувала в космосі. Учень групи № 10 Рошкович К. розповів про те, що генеральний конструктор радянської космічної техніки Сергій Корольов наш співвітчизник і про його внесок у розвиток космонавтики.

Наприкінці виховної години кожний із учнів встигнув помріяти, побувавши в космосі та побачити там те, чого ще не знає людство.

Даючи знання не забирай здоров'я.

На сучасному етапі розвитку освіти набула актуальності проблема здоров’язберігаючих умов в освітньому середовищі. Найбільша цінність суспільства – людина.

Утвердження загальнолюдських цінностей, збереження здоров’я громадян України є винятково актуальною проблемою сьогодення. Інтерес до питань здоров’я викликаний насамперед соціальним замовленням суспільства на особистість, здатну до здорового способу життя та бути корисною суспільству. Проблема оздоровчої функції освіти складна й багатогранна. Для того, щоб вона спрацювала в навчальному закладі, необхідно не тільки бажання, а й професійна підготовка до її реалізації. З метою надання цій роботі системності скоординовано зміст діяльності методичних комісій природничого напрямку. Питанню здоров’язберігаючих технологій було присвячено чергове засідання обласної секції викладачів біології та хімії, в якому взяли участь педагоги нашого ліцею Геревич О.В. та Мацола М.І.

Ми, у свою чергу, в практичній діяльності широко використовуємо елементи здоров’язберігаючих технологій, що відрізняються різним підходом до охорони здоров’я і, відповідно, різними методами і формами роботи.

Відкритий урок виробничого навчання.

12 квітня у групі №16 (професія столяр, тесляр), майстром виробничого навчання Томишинець І.В. проведено відкритий урок на тему « Збирання найпростіших столярних виробів (табурета)». На уроці були присутні члени методичної комісії професій деревообробки - викладачі спецдисциплін та майстри виробничого навчання. Вони відзначили належний методичний рівень уроку, тісну співпрацю майстра виробничого навчання і викладача спецдисциплін Павлюк К.І., хороші професійні навички учнів. Головним чином увага майстра виробничого навчання була сконцентрована на формування в учнів практичних навичок. Учні уважно спостерігали за особистим показом трудових прийомів майстра . На уроці панувала дружня атмосфера, що сприяло більш глибокому оволодінню професійними навичками.

Засідання педагогічної ради.

7 квітня відбулося чергове засідання педагогічної ради. На порядок денний винесені слідуючі питання:

1.Про стан викладання та застосування інноваційних технологій при викладанні української мови та літератури. (Дерен Л.Г., Ледней Н.П., Ташликович М.М.)

2. Про роботу методичної комісії з професії секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору і заходи щодо підвищення її результативності. (Губанова Л.Л., Кость Н.С.)

3. Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2015-2016 н.р. (Копчалюк М.А.)

4. Про виконання рішень попередньої педради. (Копчалюк М.А.)

Участь у навчальному тренінгу.

30 березня на базі Міжгірського професійного ліцею за участю педагогічних працівників ліцею та професійно-технічних навчальних закладів області відбувся навчальний тренінг з оволодіння сучасними педагогічними технологіями «Тренінгові технології навчання майбутніх кваліфікованих робітників».

 Повний текст статті

День відкритих дверей.

29 березня на філії Тячівського професійного ліцею відбувся День відкритих дверей - щорічний захід, мета якого - залучити випускників шкіл у ПТНЗ, відповісти на всі їх питання відносно умов вступу та напрямків навчання тощо. Таку назву "День відкритих дверей" одержав тому, що в навчальний корпус та виробничі майстерні може завітати будь-хто і відкрити навчальний заклад з нового боку, почути про всі аспекти вступної компанії та познайомитися з учнями й викладачами.

У цей день в ліцей прийшли всі , хто стоїть на порозі дорослого життя, першим кроком у яке є вибір такої професії, яка буде не лише задовольняти матеріальні потреби, а й приносити задоволення. На ринку праці стрімко росте тенденція популярності робітничих професій, які є актуальними в наш час, і роботодавці залюбки приймають на роботу майстрів із «золотими руками».

Саме таких робітників готують у Тячівському професійному ліцеї, яке має гарну матеріально-технічну базу, сучасно обладнані кабінети, лабораторії та майстерні.

До проведення Дня відкритих дверей підготувались відповідально. Гостей в ліцей завітало багато, всіх зустріли з радістю і гостинністю. Після знайомства з навчальним закладом між гостями та ліцеїстами відбувся товариський матч з футболу. Тому маємо надію, що наступний навчальний рік порадує нас не лише кількістю нових учнів, а й їх якістю як у плані навчання, так і зі сторони позанавчальної роботи.

Заняття з охорони праці.

Проблема охорони праці та забезпечення безпеки - одна з пріоритетних в існуванні будь-якої держави. Відповідно до вимог, встановлених законодавством та нормативно-правовою базою з охорони праці, в Тячівському професійному ліцеї регулярно проводяться навчання та перевірка знань працівників з питань безпеки праці. Так, і цього, 2016 року, в період з 21 по 28 березня було проведено чергове навчання та атестацію працівників усіх підрозділів ліцею.

На заняттях інженер з охорони праці Негря Ф.В. та викладач предмету «Охорона праці» Чайка Б.М., ознайомили працівників із законодавчою та нормативно-правовою базою з охорони праці, видами та особливостями проведення інструктажів для учнів та працівників, вимогами до оформлення та ведення документації, охарактеризували процес розслідування нещасних випадків, розглянули питання електробезпеки, цивільного захисту, природніх загроз та техногенних небезпек, їх наслідків, організації ліквідації наслідків аварій та катастроф.

Інженер з охорони праці Негря Ф.В. детально розкрив питання стану пожежної профілактики, правил пожежної безпеки, дав технічну характеристику первинних засобів гасіння пожеж та правила їх використання. З порядком надання першої медичної допомоги постраждалим виступила керівник фізичного виховання Вакій О.М. Майстрам виробничого навчання був проведений додатковий курс лекцій із питань безпеки при проведенні уроків виробничого навчання.

За результатами проведеного навчання атестаційною комісією було проведено іспит із працівниками ліцею, про що складено відповідні протоколи.

Олімпіада з предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства».

17 березня в ліцеї проведено І етап олімпіади з предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства». В олімпіаді взяли участь учні групи №17, які навчаються за професією кухар,офіціант. Завдання охоплювали весь програмовий матеріал з предмета відповідно до вимог Державного стандарту кухаря третього розряду та передбачали вирішення різнорівневих тестів, а саме: відмітити правильну відповідь із запропонованих варіантів, знайти відповідність між поняттям та його визначенням, завершити твердження. Всі учасники олімпіади продемонстрували хороші знання зі спецпредмета, виконавши завдання на належному рівні.

Вітаємо переможців.

Ними визнані:І місце – Палко С., ІІ місце – Дьордяй О.ІІІ місце – Олашин Т.

Переможець І етапу олімпіади з предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства» представлятиме наш ліцей на ІІ етапі, який буде проводитися серед професійно-технічних закладів області, у яких здійснюється підготовка кваліфікованих робітників за професією кухар.

Тиждень професії

У наш час бурхливого росту інформаційних технологій виникає потреба у великій кількості людей з уміннями і знаннями роботи на комп’ютерній техніці. Ці вміння і знання значно підвищують культуру праці, її продуктивність у багатьох сферах діяльності людини.

 Повний текст статті

Засідання атестаційної комісії.

У державній національній програмі "Освіта" наголошується, що один з головних шляхів реформування освіти полягає в необхідності "підготовки нової генерації педагогічних кадрів, підвищення їх професійного та загальнокультурного рівня". Підвищенню професійної майстерності викладачів сприяє атестація педагогічних працівників.

Протягом цього навчального року у Тячівському професійному ліцеї атестувались викладачі Бокоч Л.М., Вакій О.М., Григоренко Г.П., Зеленчук М.М., Лигирда К.П., Савула К.М., Фірцак Я.В., майстер виробничого навчання Губанова Л.Л., старший майстер Мізерак О.М., методист Копчалюк М.А. Вони проводили відкриті уроки, виховні заходи, предметні тижні, презентували свої методичні здобутки на засіданнях методичних комісій, педрад, ділились досвідом з колегами на засіданнях обласних методичних секцій.

На підсумковому засіданні атестаційної комісії були присутні члени комісії, викладачі, які атестувалися. Членами атестаційної комісії визначено рівень професійної компетентності викладачів, ріст їхньої професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

Голова атестаційної комісії П.М.Бокоч зазначив, що кожна людина наділена певним даром, талантом, має певні задатки, які потрібно розвивати, удосконалювати, бо без праці таланту немає, і хто не працює над собою, ніколи нічого не досягне. Атестація пройшла успішно, кожен викладач відповідно підготувався, щоб показати свої творчі надбання, результати праці за звітний період. Всім педагогам нашого ліцею вдалося гідно пройти атестаційний період від початку до його завершення.

Відкритий урок у викладача спецдисциплін Григоренко Г.П.

Викладачем спецдисциплін Григоренко Г.П. у групі № 17 з професії кухар, офіціант проведено відкритий урок теоретичного навчання на тему: Підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів. Сервірування столів. Послідовність виконання сервіровки.

На уроці використано такі методи та прийоми навчання: метод емоційного стимулювання, метод використання пізнавальних завдань випереджаючого характеру, метод бліцопитувань, метод«ланцюжок», мозковий штурм та інші.

Проведений урок відповідав своїй структурі. Викладач професійно та творчо підійшла до всіх етапів уроку. Створено комфортну психологічну атмосферу. На всіх етапах уроку використані міжпредметні зв’язки. Урок відвідали майстри та викладачі методичної комісії професій громадського харчування та майстри виробничого навчання інших професій, викладачі спецдисциплін та адміністрація ліцею. Урок пройшов на високому методичному та професійному рівні і отримав схвальні відгуки колег.

Декада педагогічної майстерності.

Згідно річного плану роботи ліцею, з метою активізації творчого потенціалу педагогів, впровадження сучасних педагогічних досягнень науки, удосконалення їх фахової майстерності, ознайомлення методичними наробками, уроками, у Тячівському професійному ліцеї проходила декада педагогічної майстерності.

 Повний текст статті

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26