CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com




http://mon.gov.ua/

proftekhosvita.org.ua/uk/

zpto.ues.by

uon.uz.ua

pedpresa.com

Пошук роботи

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  

Засідання творчої групи з розробки Державного стандарту ПТО.

06 лютого 2017 року під керівництвом директора навчального закладу Бокоча П.М. відбулося засідання творчої групи з розробки Державного стандарту професійно-технічної освіти з професії 7241 електромонтажник силових мереж та електроустаткування, що ґрунтується на модульно-компетентнісному підході.

Під час засідання директор навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області Слюсарєва О.В. у режимі онлайн продемонструвала присутнім вимоги щодо розроблення ДСПТО та зазначила суттєві переваги модульно-компетентнісного підходу: гнучкість, що дозволяє змінювати зміст і строки оволодіння професією відповідно до вимог роботодавців, потреб особистості, орієнтація на кінцевий результат, підвищення ефективності процесу підготовки професійних кадрів.

06.02. 2017р. Виробнича практика

У кожному професійно-технічному навчальному закладі України передбачено проходження учнями виробничої практики, яка є обов’язковим складовим елементом підготовки будь-якого спеціаліста і є частиною навчального процесу. Вона проводиться на передових підприємствах і організаціях відповідно до вимог державного освітнього стандарту, затвердженим навчальним планом та Положенням про порядок проведення виробничої практики. Щоб закріпити набуті під час навчального процесу знання, учні ліцею проходять виробничу практику на підприємствах міста та району. На сьогодні виробничу практику учні групи № 3 (професія кухар, офіціант, майстри виробничого навчання Погоріляк О.І. та Григоренко Г.П) проходять у ресторані - готелі «Оксана» (підприємець Бердар В.М.), у кафе «Золота троянда» (підприємець Бердар М.В), у піцерії «Прімо» (приватний підприємець Лукач М.І., наш колишній учень), а учні філії смт. Тересва (групи №№ 12, 16, професія столяр; столяр, тесляр) під керівництвом досвідчених майстрів виробничого навчання Томишинець І.В. та Чонки Ю.В. проходять виробничу практику на ТзОВ «Майр-Хольцварен - Тересва» (підприємець Бенчак В.В.)

Під час практики роботодавці мають нагоду оцінити професійний рівень молодих фахівців і запропонувати їм по закінченні навчання робочі місця.

День НМЦ ПТО.

01-02 лютого у Тячівському професійному ліцеї навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Закарпатській області проведено день НМЦ ПТО. Заступник директора НМЦ ПТО Ладижець І.М. та методист кабінету навчально-методичної роботи Войченко Л.П. надавали методичну допомогу педагогічним працівникам закладу з питань підготовки до атестації навчального закладу, організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесу.

Педагогам надано методичні рекомендації з навчально-методичного забезпечення навчального процесу та оформлення відповідних документів. Результатом є налагодження стосунків безпосередньо викладача, майстра виробничого навчання з методистами центру, а також визначення пріоритетних дій методичної служби щодо практичної допомоги виконавцям навчального процесу. Оцінкою такої роботи мають бути результати атестації навчального закладу.

30.01. 2017р. Виробниче навчання в умовах виробництва.

У всі часи практичні знання та навички високо цінувались суспільством. Адже лише під час практичної роботи учні знаходять застосування теоретичним знанням, самореалізовуються та вдосконалюються у професійному спрямуванні. Тому в нашому ліцеї великого значення надають практичній підготовці учнів. Основне завдання виробничого навчання в умовах виробництва - закріпити, удосконалити та розширити набуті учнями при навчанні в навчальних майстернях практичних умінь і навичок; освоїти прийоми і способи виконання виробничих робіт і функцій, типових для змісту праці робітника відповідної професії і рівня кваліфікації в умовах виробництва, розвиток професійної самостійності та відповідальності; залучення учнів до виробничого життя робочих колективів; надбання учнями практичного досвіду на виробництві.

Вміння та навички оволодіння професією «Офіціант, бармен» учні групи №1під керівництвом майстрів виробничого навчання Погоріляк О.М. та Лигирди К.П. набувають під час виробничого навчання у барі «Злата Прага» (приватний підприємець Дьолог Я.М) та у кафе «Магніт» (приватний підприємець Лукач І.М., наш колишній учень). Тема уроку виробничого навчання, який відбувся на базі цих закладів: «Зустріч і розміщення гостей за столом. Подача меню та прейскуранта». Заклади, в яких проходить виробниче навчання, оснащені сучасним обладнанням, інвентарем, інструментом, посудом відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти.

23.01. – 24.01. 2017р. Засідання педагогічної ради та стипендіальної комісії.

23 січня проведено чергове засідання педагогічної ради. На порядок денний винесено слідуючі питання:

1. Про підсумки навчально-виробничої та виховної роботи педагогічного колективу ліцею за І семестр та завдання на ІІ семестр 2016 – 2017 н.р.

2. Виховання в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактору формування соціально активної, творчої особистості.

3. Про дотримання фінансової дисципліни та раціонального використання коштів.

4. Про «Правила призначення і виплати стипендій, надання матеріальної допомоги та заохочення учнів Тячівського професійного ліцею»

Особливий інтерес у педагогічних працівників викликало питання мотивації навчальної діяльності учнів. Під час обговорення цього питання викладачі намагалися знайти відповідь на запитання, як покращити успішність наших учнів, визначити, які аспекти мотиваційної сфери в учня не сформовані і які психолого-педагогічні засоби впливу викладач повинен використовувати, щоб сформувати в учня мотивацію до навчально-пізнавальної діяльності. Під час дискусії педагоги визначили якості, якими повинен володіти викладач, щоб його відносини з учнями сприяли появі і прояву інтересу до навчання та які методи мотивації навчальної діяльності доречно використовувати на певних етапах уроку. З розглянутих питань були прийняті відповідні рішення.

Для вирішення питань призначення та позбавлення академічної або соціальної стипендії, надання матеріальної допомоги учням та заохочення кращих за успіхи у навчанні, участь у громадській і спортивній діяльності було створено стипендіальну комісію, на засіданні якої 24 січня було погоджено Положення про використання коштів, передбачених на виплату стипендії, надання матеріальної допомоги та заохочення учнів.

Вітаємо випускників!

20 січня 2017р. дипломи кваліфікованого робітника та атестати про повну загальну середню освіту отримали 29 учнів групи №19, майбутніх електромонтажників силових мереж та електроустаткування. Позаду державні кваліфікаційні екзамени, уроки виробничого навчання, виробнича практика, виховні заходи і майже три роки безтурботної, але плідної юності. Навчання в ліцеї перетворило колишніх нерішучих школярів у майстерних робітників, енергійних активістів, допомогло накопичити творчий потенціал для подальшого особистого та професійного зростання. Під час урочистої лінійки з теплими напутніми словами звернувся до учнів директор ліцею Бокоч П.М.:

- Дорогі випускники, ви збираєтесь у далеку й незвідану дорогу, тож візьміть із собою благословення своїх батьків та педагогів. Ці благословення вічні, як рідна земля. Вони додадуть вам віри у завтрашній день, надії на власні сили, цілеспрямованості та сміливості у досягненні високої мети у вашому майбутньому. Хай щасливою для вас буде дорога самостійного життя! Хай завжди поруч будуть вірні друзі та мудрі наставники! Щасливої та щедрої вам долі!

Учні почули багато хороших слів і від своїх наставників: завідувача філії Декета В.В., класного керівника Ташликович М.М., майстра виробничого навчання Гутія В.В., які піклувалися про них всі ці роки і нині проводжали у самостійну дорослу подорож.

…Пролунав останній дзвоник і випорхнули випускники у просторе небо справжнього життя, а ліцей та наставники залишилися, щоб восени прийняти нову веселу і галасливу ватагу до своїх обіймів.

Пробне ЗНО - 2017

Задля успішного проходження ЗНО Український центр оцінювання якості освіти організовує пробне зовнішнє незалежне оцінювання.

 Повний текст статті

Засідання педради.

05 січня 2017р. відбулося засідання педради. Педагоги обговорили ряд важливих питань, які мають значення у системі навчально-виховного процесу закладу. На порядок денний винесено такі питання:

1. Про стан охорони праці та безпеки життєдіяльності в ліцеї та організація виконання рішення колегії департаменту освіти і науки від 15.12.2016 р. та актів перевірки Держохоронпраці (доповідач Зизень Я. М., заступник директора з навчально-виробничої роботи).

2. Про завдання з реалізації Концепції національно-патріотичного виховання учнів (доповідач Балашова Ю. В., заступник директора з навчально-виховної роботи).

3. Про атестацію робочих місць (доповідач Негря Ф. П., інженер з охорони праці).

Заслухавши та обговоривши порядок денний, з розглянутих питань було прийнято відповідні рішення.

20 грудня 2016 року учні Тячівського професійного ліцею Закарпатської області були учасниками міжвузівського студентського науково-практичного семінару «Сучасний менеджмент, маркетинг та фінансово-облікове забезпечення розвитку національної економіки» в Карпатському інституті підприємництва. З доповідями виступали:

Пилипець П.П., навчальна група № 7 Професія – секретар керівника, оператор комп’ютерного набору голова учнівського самоврядування «Учнівське самоврядування професійно-технічної освіти: досвід управлінської діяльності» Науковий керівник: Балашова Ю.В. – заступник директора з навчальної та виховної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент

Остопир О.А., навчальна група № 3 Професія – кухар «Готельно-ресторанний бізнес України» Науковий керівник: Балашова Ю.В. – заступник директора з навчальної та виховної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент

09.12.2016 р.

Щороку в тиждень, що включає – День прав людини, Указом Президента України від 08.12.2008 р. № 1149 «Про Всеукраїнський тиждень права і Україні» започатковано проведення Всеукраїнського тижня права.

З метою підвищення рівня правової культури учнів в центральній районній бібліотеці 9 грудня був проведений відкритий урок на тему «Права людини в сучасному світі», на який були запрошені учні Тячівського професійного ліцею Закарпатської області з професії секретар керівника, оператор комп’ютерного набору навчальної групи №2 разом з майстром виробничого навчання Губановою Л.Л., під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи Балашової Ю.В.

Під час відкритого уроку до слова були запрошені Балашова Ю.В. та адвокат Пазина О.В. Детальніше про декларацію розповіла провідний бібліотекар відділу обслуговування ЦРБ Мийсарош І.М. Доповненням заходу слугувала книжкова виставка «Ваше право знати». Вона ж ознайомила учнів з періодичними виданнями бібліотеки.

11.11.2016 р. Виробнича практика – важлива форма набуття кваліфікації

Виробнича практика для учнів професійно- технічних навчальних закладів є невід'ємною складовою частиною професійної підготовки і проводиться відповідно до Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах (наказ МОН від 30.05.2006 р. за № 419), на базі кращих виробничих підрозділів підприємств та організацій, які мають сучасну техніку, високий рівень організації праці, застосовують прогресивні технології. Згідно з Державними стандартами професійно-технічної освіти виробнича практика проводиться наприкінці кожного етапу підготовки та передбачає отримання необхідного обсягу практичних знань та вмінь відповідно до кваліфікаційного рівня робітника.

Мета і зміст виробничої практики визначені освітньо-кваліфікаційною характеристикою та навчальною програмою з професійно-практичної підготовки з конкретної робітничої професії. Головна мета - вдосконалення набутих знань, практичних навичок для досягнення встановленого рівня кваліфікації відповідних робітничих професій, а також забезпечення соціальної, психологічної і професійної адаптації в трудових колективах. Навчальні заклади заздалегідь формують переліки підприємств - бази проходження практики, де зазначаються назви підприємств та кількість робочих місць, що виділяється підприємством протягом певного періоду для проходження практики.

Учні групи №7 Тячівського професійного ліцею (професія секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп'ютерного набору нещодавно вийшли на виробничу практику. Робочими місцями їх забезпечили ПП Онойко В. С.,Тячівський районний будинок культури, ТзОВ «ГалантЦентр». Керівниками практики є досвідчені працівники цих організацій. Зокрема, учні Малій А., Бенчак Я., Фоменко Т.(на фото), під час проходження практики ознайомлюються з організацією роботи виробничого підрозділу, до якого їх прикріплено та закріплюють знання, уміння і навички, одержані в процесі теоретичного і практичного навчання.

Контроль за проходженням практики здійснюють старший майстер Мізерак О.М., майстер виробничого навчання Копотюк І.Г та класний керівник групи Кость Н.С.

Відкритий урок виробничого навчання

11 листопада у групі №2 майстром виробничого навчання Губановою Л.Л. проведено відкритий урок виробничого навчання з предмету «Комп’ютерні технології» на тему «Обмін даними між програмами» ( професія секретар керівника (організації, підприємства, установи ), оператор комп’ютерного набору). Метод проведення: лабораторно-практична робота. Учні мали змогу практично ознайомитися з двома основними способами обміну даних між програмами, з призначенням та можливостями буфера обміну ОС, з методами використання буферу обміну для копіювання чи переміщення даних в межах однієї програми та між програмами, вчилися, як правильно використовувати метод перетягування (підтримка технології Drag-and-Drop);

В цікавій формі було продемонстровано порядок проведення вступного інструктажу з використанням інтерактивного курсу, мультимедійної презентації. Багатий ілюстративний матеріал доповнювали змістовні повідомлення учнів, які підготувалися до уроку за випереджальними завданнями, запланованими заздалегідь майстром виробничого навчання.

Інтерактивний прийом стеження за реалізацією плану уроку допоміг учням систематизувати отриману інформацію та надав можливість якісно опрацювати матеріал за темою під час поточного інструктажу.

Яскравим акцентом уроку став етап рефлексії: учні із задоволенням поділилися враженнями за допомогою смайликів. Присутні на відкритому уроці методистЧайка Б.М., викладачі та майстри виробничого навчання зазначили велику працю майстра Губанової Л.Л. з підготовки до заняття, активність і яскраві виступи учнів.

09.11.2016 р. Конкурс знавців української мови ім.П.Яцика

З нагоди святкування дня української мови та писемності в Тячівському професійному ліцеї стартував Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П. Яцика. Відбулося урочисте відкриття І етапу цього конкурсу. В кабінеті української мови та літератури все нагадувало про це свято: портрет П. Яцика, вислови видатних митців про мову та словесність. Викладач української мови та літератури Ледней Н.П. ознайомила з історією виникнення цього свята, з життєвим шляхом мецената П. Яцика, видатними діячами словесності. За допомогою презентації про життя Преподобного Нестора Літописця, його шедевру «Повість временних літ», присутні поринули в історію писемності, дізналися про творців слов’янської азбуки – Кирила і Мефодія, про першого друкаря книг – Івана Федорова... А потім з гарним настроєм розпочали письмово виконувати завдання з української мови. Звісно участь у цьому конкурсі взяли учні, які володіють хорошими знаннями української мови, ерудовані, мають творчі здібності, показують кращі результати на контрольних та перевірочних роботах,олімпіадах.

Основною метою цього заходу, насамперед, стало виявлення дійсно обдарованих мовознавців серед учнів навчального закладу.

Завдання були різної складності: розібрати речення, відредагувати текст, поставити відповідні розділові знаки в ньому, але найцікавіше - висловити свої думки про долю мови і держави у творі - роздумі.

За життя Петро Яцик твердив, що не варто слізно нарікати на злих ворогів, які нищили нашу мову, звинувачували одне одного в недостатньому патріотизмі, - це шлях в нікуди. Тож бажаємо кожному досягти вершин у нелегкій праці оволодіння українською мовою.

08.11.2016 р. Участь у засіданні обласної методичної секції педагогічних працівників слюсарних професій

Впровадження у виробництво нового обладнання, сучасних технологій посилює вимоги до рівня професійної підготовки сучасного робітника. Якщо конкретно звернутися до змісту трудової діяльності слюсаря з ремонту автомобіля, то ми є свідками надзвичайно стрімкого розвитку автомобілебудівної галузі, модернізації сучасних автомобілів, не говорячи вже про умови їх обслуговування. Кваліфікаційний слюсар повинен уміти дати раду сучасному автомобілеві, адаптуватися до вимог сучасного автомобільного сервісу, що постійно змінюючись, удосконалюється.

Саме такі вимоги значною мірою мають визначати мету та зміст професійної підготовки учнів. Якщо зміст навчання, професійні стандарти не будуть іти в ногу, а бажано ще й випереджати соціальні та науково-технічні вимоги виробництва до робітника, то випускники ПТНЗ не зможуть адаптуватися до сучасних умов праці й бути конкурентоспроможними.

Шляхам удосконалення професійної підготовки на основі використання сучасних технологій навчання і було присвячене засідання обласної методичної секції педагогічних працівників слюсарних професій, яке відбулося 8 жовтня в режимі он-лайн. Участь в ньому взяли і педагогічні працівники нашого ліцею. На засідання виносилися актуальні питання щодо організації навчально-виробничої роботи, обговорювалися шляхи і методи підвищення якості підготовки конкурентоспроможних кваліфікованих робітників, активного використання інноваційних форм і методів роботи, застосовування інформаційно-комунікаційних технологій. Викладачі спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання знайшли чимало спільних питань для обговорення та обміну досвідом.

03.11.2016 р. Засідання педради

3 листопада в ліцеї проведено чергове засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто та обговорено наступні питання:

1. Про покращення якості підготовки кваліфікованих робітників з професії офіціант, бармен.

2. Про роль методичної комісії суспільно-гуманітарної підготовки у зростанні педагогічної майстерності викладачів загальноосвітньої підготовки.

3. Про підготовку навчального закладу до атестаційної експертизи.

4. Про відрахування зі складу учнів.

5. Ознайомлення з наказом МОН України від 15.08.2016 №974 "Про затвердження Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України".

6. Ознайомлення з наказами, які були видані у вересні, жовтні 2016р.

Педрада була дієвою: обговорення поставлених питань проходило жваво, у конструктивному ключі, а прийняті рішення вкотре націлили педколектив на ефективне застосування прогресивних технологій навчання.

День цивільної оборони

04 листопада в ліцеї було проведено День цивільної оборони. Його мета – підвищення готовності навчального закладу до реагування на надзвичайні ситуації та дії в умовах ускладнення обстановки, попередження та протидії можливим загрозам життю і здоровʼю учасників навчально-виховного процесу. Учні та педагогічний колектив ліцею удосконалили свої теоретичні знання і практичні навички реагувати зібрано та рішуче в екстремальних ситуаціях, перевірили здатність грамотно і чітко діяти , щоб захистити своє здоров'я та життя. Були відпрацьовані правила поводження у надзвичайних ситуаціях - вихід із приміщення гуртожитку відповідно до плану евакуації під час пожежі, вибуху, розлиття небезпечних речовин. Учні першого курсу грали роль «потерпілих» , а хлопці другокурсники демонстрували мобілізацію постраждалих, переконавши дорослих, що у разі виникнення небезпеки, кожен міг би стати справжнім героєм. Не відставали й дівчата: під керівництвом викладача Вакій О.М. достойно проявляли себе у змодельованій надзвичайній ситуації, показуючи навички медично-санітарної підготовки. Зокрема, присутні мали змогу дізнатися про те, як діяти у разі евакуації, зупинки дихання, при кровотечах різноманітного характеру, при пораненнях та опіках, як правильно здійснити бинтування та накладання джгута.

День цивільної оборони ще раз переконав викладачів, співробітників та учнів в тому, що наша сила – у наших знаннях! При цьому ми вчимо молодь не лише теорії та практиці самозахисту, а, в першу чергу, як організовуватись в групи та надавати допомогу іншим при можливій небезпеці. Звісно, учні подібні заходи сприймають як розвагу. Проте в за-кутках їхньої пам’яті щороку відкладається все більше інформації про те, як правильно діяти в умовах надзвичайної ситуації, як са¬мо¬організуватися, не розгубитися, не втратити віри в свої сили і допомогти тим, хто цього потребує. І хоча всі заходи, які проводилися в День цивільної оборони, на щастя, лише захоплива профілактична гра, проводити їх украй необхідно, бо вони дають змогу абсолютно всім відчути себе у постійній готовності гідно протистояти будь-яким негараздам.

28.10.2016 р. Участь в обласному засіданні педагогічних працівників професії кухар

Найважливішим завданням будь-якого сучасного професійно-технічного навчального закладу є підготовка конкурентоспроможного, компетентного, гнучкого фахівця, який здатний досягати визначені цілі в різних надзвичайних ситуаціях та знання якого мають оцінно-ціннісний характер, що визначають стратегію пізнавальної діяльності. Про інноваційні методи і форми навчання, застосування яких дає можливість підвищувати ефективність навчального процесу та рівень знань учнів йшла мова 28 жовтня на засіданні обласної методичної секції педагогічних працівників професії кухар. Тема засідання: «Результативність професійного навчання при підготовці кваліфікованих робітників із професії кухар».

Активну участь у роботі секції взяли викладачі та майстри виробничого навчання нашого ліцею. Методист ліцею Чайка Б.М. представила презентацію відкритого уроку з предмета „Страви закарпатської кухні” на тему „Національна кухня Закарпаття”, який провела напередодні викладач спецдисциплін Тячівського професійного ліцею Григоренко Г.П., а також ознайомила колег з електронною базою комплексно-методичного забезпечення з професії кухар. Майстер виробничого навчання Погоріляк О.І. у своєму виступі „Оптимізація навчального процесу з метою забезпечення активної і самостійної діяльності учнів на уроках виробничого навчання» наголосила на тому, що конкуренція на сучасному ринку праці вимагає від майбутнього кухаря, офіціанта не лише глибоких теоретичних знань, практичних вмінь та навичок, а й швидкої модернізації, креативності, постійного оновлення власного досвіду у виробничій сфері.

Саме тому необхідно постійно опановувати нові технології, розвивати власне мислення, удосконалювати форми і методи професійного навчання, щоб заохочувати до активної виробничої діяльності учнів - не як виконавців поставлених завдань, а як творчих особистостей, здатних до активного пошуку й втілення інноваційних технологій виробництва.

Участь в обласному вебінарі «Інноваційні форми і методи роботи на уроках української мови і літератури як один із факторів успішного навчання»

Сучасний урок української мови та літератури відмінний від уроків, що їх проводили у 70-х, 80-х і навіть 90-х роках: змінюється життя, а відтак змінюються цілі навчання. Ці зміни диктують пошук нових форм і методів педагогічної роботи, щоб зробити навчання цікавим, різноманітним і захоплюючим. Для розвитку творчих здібностей більшості учнів важливою є саме роль учителя. Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості учня, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.

Найефективнішим засобом досягнення мети є інноваційні технології навчання. Про інноваційні підходи, які забезпечують позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер та сприяють розвитку творчої особистості йшла мова на обласному вебінарі викладачів української мови і літератури, який проведено за ініціативою навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області. 20 жовтня викладач української мови та літератури Ледней Н.П. взяла участь у цьому вебінарі, де виступила з доповіддю та презентацією своєї роботи на тему: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій».

19.10.2016 р. Кулінарний ярмарок закарпатських страв

Напередодні Міжнародного дня кухаря та кулінара у нашому навчальному закладі викладачем спецдисциплін Григоренко Г.П. проведено відкритий урок на тему: «Національна кухня Закарпаття».

 Повний текст статті

Звіт директора

12 жовтня 2016р. в ліцеї були проведені збори трудового колективу, на яких звітував про свою роботу у 2012-2016 рр. директор навчального закладу Бокоч П. М.. На зборах були присутні: Довганич О.С.-заступник начальника управління, начальник відділу вищої, професійно-технічної освіти та науки Закарпатської обласної державної адміністрації, Славик О.І. - заступник начальника управління - начальник відділу організаційно-кадрової та правової роботи, Райхель Й.А. - начальник служби технічного нагляду за будівництвом та капремонтом при департаменті освіти і науки, члени трудового колективу, батьківського комітету.

У відповідності з «Типовим положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю» Петро Михайлович розповів про персональний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу та створення належних умов для організації навчально-виробничого процесу і здобуття якісної професійно-технічної освіти учнями. У своїй доповіді директор зосередився на тих основних досягненнях та нововведеннях, які вдалося досягти за звітний період, підкреслив роль в цьому всіх представників колективу, намітив перспективи на майбутнє та наголосив, що тільки у єдності, взаєморозумінні колектив зможе працювати плідно та активно.

В обговоренні звіту директора взяли участь: завідувач філії Декет В.В., майстер в/н Овечкіна Н.А., викладачі Чайка Б.М., Геревич О.В., які висловили багато схвальних думок на адресу директора та оцінили роботу за звітний період на «задовільно». Було проведене таємне голосування щодо оцінки роботи керівника, яке засвідчило, що працівники ліцею підтримують та позитивно оцінюють його роботу. За підсумками діяльності директора його робота визнана задовільною та такою, що відповідає вимогам контракту. Звітування пройшло відкрито та демократично, базувалося на принципах взаємоповаги і позитивної мотивації.

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26