CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com




http://mon.gov.ua/

proftekhosvita.org.ua/uk/

zpto.ues.by

uon.uz.ua

pedpresa.com

Пошук роботи

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  

18.02 - 22.02. 2019р. Тиждень англійської мови.

З 18.02 по 22.02 викладачами англійської мови Мовнар А.М., Сасин О.В. було проведено тиждень англійської мови.

Мета проведення тижня: удосконалення знань, вмінь та навичок, отриманих на уроках англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування до рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

У понеділок учні всіх груп взяли участь у конкурсі стінгазет «We study English». Учні захищали свої роботи, використовуючи вивчений лексичний матеріал в усному мовленні, виконували творчі завдання.

У вівторок проведено інтелектуально-пошукову гру «Quest». Метою цього заходу було формування в учнів позитивного ставлення до англійської та виховання в учнів почуття відповідальності.

Дуже жваво та креативно пройшла вікторина «Найкращий знавець англійської мови». За допомогою різних конкурсів учні удосконалювали навички говоріння англійською мовою, а також відтворили деякі традиції британської культури.

У четвер ліцеїсти переглянули відеофільми «Window to Great Britain», після перегляду якого учні виконували різнорівневі завдання.

У п’ятницю відбувся конкурс читців віршів англійською мовою. Головною метою проведення такого позакласного заходу було підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови, розвиток в учнів навичок слухання та говоріння, зокрема декламування віршів іноземною мовою, розвиток в учнів інтересу до творчості, логічного мислення та пам'яті.

Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання та усвідомлено вивчати предмет.

18.02.- 22.02.2019р. Тиждень професії

З 18.02 по 22.02 в ліцеї проведено тиждень професії секретар керівника (організації, підприємства, установи),оператор комп’ютерного набору. Метою проведення тижня було: розвивати в учнів пізнавальні інтереси, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, прагнення постійно знайомитись з найсучаснішими досягненнями науки і техніки, поглибити знання про Інтернет, а також його переваги і недоліки, перевірити знання, вміння і навички, отримані на уроках теоретичного та виробничого навчання, розвивати активність, виховувати любов до обраної професії. В рамках тижня було проведено:

• виставку учнівських газет;

• конкурс фахової майстерності (теоретичний та практичний тури);

• олімпіаду по спецпредметам;

• вікторину «Подорож у країну комп’ютерів»;

• відкриті уроки на тему : «Побудова формуляра-зразка організаційно- розпорядчих документів» (група №7, майстер виробничого навчання Копотюк І.Г.), «Обмін інформацією в локальній мережі»(група №2, майстер виробничого навчання Губанова Л.Л.)

Упродовж тижня учні активно приймали участь в заходах, які допомогли їм зрозуміти та збагнути всю сутність професії та поглибити знання про інформаційну організацію суспільства. Проведені заходи продемонстрували престижність професії, підтвердили професійну компетентність майстрів виробничого навчання, викладачів спецпредметів та учнів.

Після проведення тижня професії в учнів виникло бажання ще більше самовдосконалюватися, більше працювати над собою, підвищувати професійну майстерність, адже професійні знання – запорука успіху у пошуку роботи сьогодення та у розвитку кар’єри, бо обрана професія є першою сходинкою в їх професійному майбутньому.

20.02.2019р. Конкурс фахової майстерності з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів».

20 лютого відбувся конкурс фахової майстерності з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», який проходив в монтажно-демонтажній майстерні. Конкурс проводився з метою підвищення рівня професійної майстерності та розвитку творчої активності учнів, поглиблення знань у сфері обслуговування автомобільного транспорту. Конкурс складався з двох етапів: теоретичного та практичного завдання. Учні групи №9 (майстер виробничого навчання Патрус М.М.) відповідально віднеслись до проведення конкурсу, підготували робочі місця згідно з вимогами техніки безпеки. Під час практичного туру учні виконували роботи із розбирання – складання карбюратора, розбирання складання та регулювання механізму зчеплення.

Всі учні змогли виконати завдання, але особливо відзначились і зайняли призові місця:

І місце – Даруда Євген.

ІІ місце – Думнич.

ІІІ місце – Марко Юрій.

15.02.2019р. Вручення дипломів кваліфікованого робітника.

15 лютого після успішного захисту державної кваліфікаційної атестації 28 учнів групи №1 отримали дипломи кваліфікованого робітника з професії «Офіціант, бармен». Учні упродовж усіх років навчання приймали активну участь у проведенні конкурсів, концертів, спортивних змагань, відкритих уроків та позакласних заходів, суспільно - корисній праці. Теплі слова та щирі побажання випускникам висловили адміністрація ліцею, майстри виробничого навчання Лигирда К.П. та Погоріляк О.І.

Шановні випускники! Нехай знання, отримані в ліцеї, неодмінно стануть запорукою вагомих здобутків, допоможуть вам досягти омріяних вершин у вашому житті!

11.02. – 15.02. 2019р. Тиждень професії «Кухар»

З 11 по 15 лютого в навчальному закладі проходив тиждень професії «Кухар», який організували та провели майстри виробничого навчання Григоренко Г.П. та Погоріляк О.І. Цикл заходів, проведених у межах професійного тижня, спрямований на поглиблення взаємозв’язків між теоретичними знаннями й виробничим навчан¬ням та є можливим шляхом їхнього вдосконалення. Календар тижня передбачав проведення різноманітних заходів, серед яких: кулінарна вікторина «Кухар – найкраща професія», майстер-клас «Технологія приготування шніцелів із свинини», конкурс фахової майстерності по приготуванню битків з різними начинками, олімпіада з предмету «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», проведення, відкритих уроків, виставка стінгазет. Учні даної професії проявили свої найкращі таланти, професійні та творчі здібності. Тиждень професії «Кухар» пройшов в атмосфері творчої активності і учнів, і педагогів та взаємозбагачення новими ідеями.

 Малюнок

30.01. по 05.02.2019р. Тиждень професії столяр, тесляр.

З 30.01. по 05.02. в ліцеї проходив тиждень професії «Столяр, тесляр». Мета тижня: підвищення престижу професії, формування та поглиблення знань учнів з професійної та теоретичної підготовки; подальший професійний розвиток учнів, як майбутніх майстрів своєї справи; розвиток творчих здібностей. Ліцеїсти не сумували, а брали участь у цікавих заходах, уроках, що спонукали їх до творчої активності, глибшого пізнання професії.

В рамках тижня проведено ряд цікавих заходів, під час яких учні мали змогу продемонструвати свої уміння та здібності. Це такі, як: конкурс професійної майстерності, урок –конференція «Моя улюблена професія», конкурс стіннівок, вікторина на тему: «Відгадай слово», майстер-клас «Технологія виконання різьблення», виставка столярних виробів, відкриті уроки теоретичного та виробничого навчання. Під час підведення підсумків визначено активних учнів та переможців конкурсів.

Предметний тиждень дав змогу міцніше та глибше оволодіти відповідними знаннями та вміннями, вдосконалити свої здібності, проявити ерудицію, інтелект, кмітливість та отримати безліч позитивних емоцій.

05.02.2019р. У віртуальний світ – без загроз.

В останні роки у віртуальний світ все частіше заглядають діти. В той же час, далеко не всі дорослі усвідомлюють потенційну загрозу спілкування підростаючого покоління з електронною машиною. Діти легко «підсаджуються на голку» інтернет-розваг, часто-густо зовсім не призначених для них. Більш того, дитина через незрілість психіки не в змозі адекватно оцінити отриману за допомогою Глобальної мережі інформацію. З позицій закону багато інтернет-погроз не є протиправними, але вони явно неприпустимі з позицій моралі. Тому в даному випадку актуальною стає допомога самого суспільства. З проблем безпеки дітей в Інтернеті проводяться міжнародні конференції, у багатьох країнах діють «гарячі телефонні лінії», що приймають інформацію про небезпечні сайти, проводиться психолого-педагогічна оцінка змісту мережевих ресурсів.

У 2004 році за ініціативи європейських некомерційних організацій: Євро¬пейської комісії, European SchoolNet, Insafe (European Safer Internet Network – Євро¬пейська мережа безпечного інтернету) був запроваджений День Безпечного Інтер¬нету. У 2019 році цей день відзначається під гаслом «Разом за найкращий Інтернет». З цієї нагоди та з метою підвищення освіченості з питань безпечного використання цифрових технологій, відбувся онлайн-урок, який транслювався на YouTube каналі Спільноти Програми Академій Cisco. Учні мали можливість прослухати доповіді експертів за темами «Кібер-атаки та Інтернет-шахрайство», «Соціальна інженерія: як хакери використовують вразливості людей». Після уроку проведено круглий стіл на тему «У віртуальний світ – без загроз», під час якого ліцеїсти обговорювали актуальні питання «пасток» Інтернету, безпечного веб-серфінгу, кіберзлочинності, анонімності користувачів, з’ясовували проблему поширення особистої інформації та захисту персональних даних. Наприкінці заходу майстер виробничого навчання Губанова Л.Л. акцентувала: «Ми повинні відповідально ставитись до того, яку інформацію поширюємо та з ким спілкуємось, адже наші дії можуть мати негативні наслідки в майбутньому. Наша безпека в Інтернеті залежить від нас самих».

21.01.-25.01.2019р. Підвищуємо кваліфікацію.

З 21.01. по 25.01. організовано І етап курсів підвищення кваліфікації (психолого-педагогічна та методична підготовки) викладачів професійно-теоретичної підготовки. Курси проводить Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти за очно-дистанційною формою навчання з використанням дистанційних технологій (настановна сесія в режимі on-line). Викладачі спеціальних дисциплін Кость Н.С. та Бокоч К.М. пройшли вступне тестування, а під час вебінару обмінялися досвідом викладання спеціальних предметів за інноваційними технологіями навчання.

28.01.2018р. Виробнича практика – важлива форма набуття кваліфікації.

Виробнича практика для учнів професійно - технічних навчальних закладів є невід'ємною складовою частиною професійної підготовки і проводиться на базі кращих виробничих підрозділів підприємств та організацій, які мають сучасну техніку, високий рівень організації праці, застосовують прогресивні технології.

Головна мета виробничої практики - вдосконалення набутих знань, практичних навичок для досягнення встановленого рівня кваліфікації відповідних робітничих професій, а також забезпечення соціальної, психологічної і професійної адаптації в трудових колективах.

На фото учні групи №1 та групи №8 Тячівського професійного ліцею (професія офіціант, бармен) під час проходження виробничої практики. Робочими місцями їх забезпечили піцерія «Прімо», кафе «Італійська кава», ресторан «Жасмін».

Контроль за проходженням практики здійснюють старший майстер Мізерак О.М., майстри виробничого навчання Лигирда К.П., Погоріляк О.І., Овечкіна Н.А.

21.01.2019р. Засідання педагогічної ради

21 січня в навчальному закладі проведено чергове засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто та обговорено наступні питання:

1. Підсумки навчально-виховної роботи педагогічного колективу ліцею за І семестр та завдання на ІІ семестр 2018-2019 н.р.

2. Про стан безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.

3. Про організацію роботи з профорієнтації.

4. Про виконання рішень попередніх педрад.

17.01.2019р. Поетапна кваліфікаційна атестація

На підставі вивчення ринку праці навчальний заклад ліцензує підготовку молоді за одиночними та інтегрованими професіями. Ступенева освіта передбачає поступове навчання учнів за професіями, починаючи з найнижчого кваліфікаційного рівня. Після навчання за кожним кваліфікаційним рівнем виникає необхідність перевірки знань, умінь та навиків учнів, присвоєння їм конкретного кваліфікаційного рівня. Цей період навчання відноситься до проміжного контролю навчальних досягнень та рівня кваліфікаційної атестації учнів і визначається терміном «поетапна атестація».

Після успішного закінчення виробничої практики, виконання пробних кваліфікаційних робіт про свою готовність до самостійного виконання комплексу робіт з обраної професії звітували групи №4,12 з професії столяр, тесляр (майстри виробничого навчання Чонка Ю.В., Гейцій В.І.), №6 з професії секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору (майстер виробничого навчання Губанова Л.Л.).

17 - 22.12.2018р. Директорські контрольні роботи

Організація контролю за освітнім процесом передбачає щорічне проведення директорських перевірних робіт як одного з критеріїв оцінки якості засвоєння теоретичних знань і практичних умінь учнів. Метою організації і проведення директорських контрольних робіт є виявлення певних знань, практичних навичок учнів, а також прогалин у знаннях учнів.

На фото: директорські перевірні роботи складають майбутні офіціанти, бармени, кухарі (група №№1,3,8, майстри виробничого навчання Лигирда К.П., Овечкіна Н.А., Погоріляк О.І., Григоренко Г.П.), столяри, тесляри (група №10, майстер виробничого навчання Томишинець І.В., викладач спецтехнології Павлюк К.І.), слюсарі з ремонту автомобілів (група №9, майстер виробничого навчання Патрус М.М., викладач спецдисциплін Чайка Б.М.), електрики (група №13, майстер виробничого навчання Лазур В.Ф.).

11.12.2018р. Засідання методичної комісії електромонтажно-слюсарних професій.

11 грудня згідно річного плану роботи проведено засідання методичної комісії електромонтажно-слюсарних професій. На порядок денний винесено слідуючі питання:

1.Майстер-клас «Розвиток творчої активності учнів на уроках теоретичного та виробничого навчання» Організація цільового відвідування та взаємовідвідування уроків.

2.Відвідування та обговорення відкритих уроків виробничого навчання. 9майстри виробничого навчання В. Ф. Лазур та Терновський М.М).

3.Про проведення перевірочних контрольних робіт з предметів та професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з метою моніторингу рівня засвоєння та своєчасного коригування знань, вмінь та навичок учнів.

7.12.2018р. Батьківські збори

7 грудня у групі №3 (майстри виробничого навчання Григоренко Г.П., Погоріляк О.І., класний керівник Геревич О.В.) відбулися батьківські збори, на яких були обговорені важливі питання освітнього процесу в ліцеї, роль батьківського та педагогічного колективу в справі навчання та виховання учнів. Педагоги піднімали питання про успішність, відвідування уроків, участь у гуртках художньої та технічної творчості, спортивних секціях та дозвілля учнів.

06.12. 2018р. Виробнича практика

Виробнича практика – це невід’ємна частина освітнього процесу, а її головна мета - вдосконалення набутих учнями знань та формування практичних навичок з професії. Згідно з начальними планами та програмами учні групи №6 (професія секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору) та №№ 4,12 (професія столяр, тесляр) проходять виробничу практику на ПП Манзюк В.В., ПП «Валентина» та Тячівській міській раді.

Під час проходження виробничої практики ліцеїсти адаптуються на робочих місцях, вдосконалюють професійні уміння і навички, оволодівають сучасною технікою, технологіями виробництва та прогресивними методами виконання робіт, переймають досвід кращих працівників.

03.12 2018р. Всесвітній день комп’ютерної графіки, дизайнерів та аніматорів.

3 грудня світова спільнота відзначає Всесвітній день комп’ютерної графіки, дизайнерів та аніматорів. Ідея його проведення належить компанії Alias. Дата цього свята була обрана не випадково — вона єдина в році починається зі знакового поєднання символів: 3D. Долучилися до святкування і учні нашого ліцею. Під час інформаційної години, присвяченій цій даті, яку провела майстер виробничого навчання Губанова Л.Л.(професія секретар керівника (організації, підприємства, установи), оператор комп’ютерного набору), присутні дізналися про нейронет – середовище інформаційного обміну нового покоління, яке стане наступним етапом розвитку сучасного інтернету, про вивчення людського мозку. За допомогою презентації учень групи №2 Грига Ігор розповів про те, що дистанційне керування людським мозком – це вже не сюжети фантастичних романів, а реальність наших днів.

27.11.2018р. Поетапна кваліфікаційна атестація

26 листопада в навчальному закладі проведено поетапну кваліфікаційну атестацію у групах №5 з професії електромонтажник силових мереж та електроустаткуванння (майстер виробничого навчання Кушнір В.І., класний керівник, викладач спецдисциплін Цимбалістий В.М.) та №12 з професії столяр (майстер виробничого навчання Чонка Ю.В., класний керівник, викладач спецдисциплін Павлюк К.І.). Кваліфікаційна комісія розглянула результати виконання кваліфікаційних пробних робіт, виробничі характеристики, провела перевірку знань учнів. За результатами поетапної кваліфікаційної атестації учням групи №5 присвоєна кваліфікація електромонтажник силових мереж та електроустаткуванння 4 розряду, а учням групи №12 – столяр 2 розряду. Вітаємо наших учнів і сподіваємося на подальші їхні успіхи у навчанні та оволодінні професією.

22.11.2018р. Засідання педагогічної ради.

22 листопада в ліцеї проведено засідання педагогічної ради, на якому було розглянуто та обговорено наступні питання:

1. Про стан професійно-практичної підготовки учнів з професії слюсар з ремонту колісних транспортних засобів та комплексно-методичне забезпечення даної професії.

2. Аналіз якості знань учнів 1 курсу за підсумками директорських контрольних робіт та завдання педколективу по усуненню прогалин у знаннях учнів.

3. Про виконання рішень попередньої педради.

4. Про відрахування зі складу учнів.

5. Ознайомлення з наказами.

14.11. 2018 р. Засідання методичної комісії електромонтажно-слюсарних професій.

14 листопада згідно річного плану роботи проведено засідання методичної комісії електромонтажно-слюсарних професій. На порядок денний винесено слідуючі питання:

1. Педагогічний семінар: «Психолого-педагогічні проблеми розвитку творчої активності учнів».

2. Відвідування та обговорення відкритого уроку майстра виробничого навчання Кушнір В.І. у групі №5. Тема уроку: Прокладання сталевих труб у борознах, стінах, підлозі.

3. Обговорення сценарію і підготовка предметного тижня з електромонтажних професій.

12.11.2018р. Засідання методичної комісії професій громадського харчування.

12 листопада згідно річного плану роботи проведено засідання методичної комісії професій громадського харчування. На порядок денний винесено слідуючі питання:

Обговорення завдань директорських контрольних робіт з предметів професійно-теоретичної підготовки з метою моніторингу рівня засвоєння та своєчасного коригування знань, вмінь і навичок учнів.

Педагогічний семінар: «Психолого-педагогічні проблеми розвитку творчої активності учнів».

Відвідування та обговорення відкритого уроку майстра виробничого навчання Овечкіної Н.А. в групі № 8 (професія офіціант, бармен). Тема уроку: Виконання попередньої сервіровки столів.

Організація виробничої практики учнів (професія офіціант, бармен).

      1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28